LA, here we are! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ankie en Maikel - WaarBenJij.nu LA, here we are! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ankie en Maikel - WaarBenJij.nu

LA, here we are!

Door: MaikelenAnkie

Blijf op de hoogte en volg Ankie en Maikel

23 Mei 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn in Los Angeles! Na een rit van ruim 450 km over 5-baans snelwegen kwamen we om 14.30 uur aan. We verblijven voor de komende drie nachten in het Marriott Hotel, vlakbij het vliegveld. Vanaf tien hoog zien we om de paar minuten een vliegtuig landen met een zonsondergang op de achtergrond. Tevens kijken we neer op het buitenzwembad, waar ik nog wel een keer in hoop te zwemmen deze dagen. Maar dan zal de wind toch iets moeten gaan afnemen, want ook hier waait het flink.

Deze middag zijn we naar één van de vele winkelcentra gereden. Daar hebben we voor mijn neefje Sjors twee basketbalshirtjes gekocht, zoals hij gevraagd had. Eén van LA Lakers en één Phoenix Suns. Toevallig hebben we net een deel van een wedstrijd, waarin deze teams tegen elkaar speelden, op tv gezien. Het was één van de halve finales om het kampioenschap. De Lakers staan na vandaag voor met 2-1. That’s all we know!

Verder hebben we bij de Subway in het winkelcentrum een broodje gekocht als avondeten.
Jammie! Op de terugweg naar het hotel hebben we onze tank weer vol gegooid. Wat hier trouwens een stuk minder erg is om te doen dan in Nederland, financieel gezien dan ;-)
De prijzen per gallon variëren tussen $ 2.80 en $ 3.50. Wat neerkomt op een gemiddelde
literprijs van € 0,67 !!

Weer terug in het hotel hebben we gekeken wat we de komende twee dagen allemaal willen zien en doen hier in LA . Dat zullen jullie dus in de volgende verslagen gaan lezen. Spannend hè? ;-)

Volgens de verkopers van ‘Fanzz’ moeten we deze dagen absoluut een keer gaan eten bij ‘In-N-Out Burger’. Dit zou ons leven gaan veranderen. Deze hamburgertent komt alleen voor in de staten California, Arizona, Nevada en Utah. Dit zijn precies de vier staten waar wij komen (en inmiddels zijn geweest) tijdens onze reis. Regelmatig zijn we deze tent al voorbij gereden, maar hier in LA gaan we er zeker een keer eten!

Meer LA volgt…

Liefs!

• 24 Mei 2010 - 06:14

Pap & Mam:

Wachten in spanning af.
    xxx

• 24 Mei 2010 - 07:38

Suus:

Wij zijn er ook weer! En natuurlijk meteen helemaal bijgelezen. Wat een mooie verhalen en foto's weer. Al vind ik het wel erg weinig foto's, ik mag hopen dat jullie meer gemaakt hebben ;)

En Ankie loopt weer voor met Greys, het kan ook niet anders. Wel gaaf hoor maar niks vertellen!

Geniet nog van de laatste week!

Liefs, Suus

• 24 Mei 2010 - 09:15

Thomas:

Neem een paar litertjes benzine voor me mee Maikel:-)

• 24 Mei 2010 - 09:34

Willy En Erna:

Veel plezier in LA.
    Smakelijk eten alvast bij de In-N-Out Burger.
    Have Fun!!!!

• 24 Mei 2010 - 17:38

Sjors:

he ankie & maikel

leuk dat jullie de shirtjes er op hebbben staan alvast bedankt

groetjes sjors

• 24 Mei 2010 - 18:04

Rob:

Alweer een week terug uit Turkije zijn we inmiddels ook bijgelezen.
    Leuk om jullie avontuur op deze manier te volgen.
    Super dat jullie in het drukke schema tijd gevonden hebben om 2 shirts voor Sjors te kopen, maar.....
    ...zitten er ook broekjes bij? Zouden jullie het setje compleet kunnen maken (mits niet teveel moeite)
    Gezien de benzineprijs kunnen we die wel dubbel vergoeden haha ;)
    Fijne dagen nog en geniet er van.