Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Ankie en Maikel - WaarBenJij.nu Monterey - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Ankie en Maikel - WaarBenJij.nu

Monterey

Door: MaikelenAnkie

Blijf op de hoogte en volg Ankie en Maikel

27 Mei 2010 | Verenigde Staten, Monterey

Na een ontbijtje in ons hotel, vertrokken we vanuit Pismo Beach richting Monterey. Hoe blij wij ook zijn met onze TomTom ons de weg te wijzen, hebben wij vandaag niet naar hem geluisterd. Hij stuurde ons namelijk via highway 101, maar wij kozen voor highway 1. Deze weg loopt namelijk helemaal langs de kust, met een mooi uitzicht op de Pacific Ocean. Onderweg zijn we dan ook meerdere malen gestopt bij vista points om hiervan te genieten.

Hoe dichter we bij Monterey kwam hoe donkerder de lucht werd, waarvan een flinke regenbui het gevolg was. Eenmaal aangekomen bij ons hotel was het weer droog en werd het weer lichter. Gelukkig maar, want ook in dit stadje is, net zoals in San Francisco, een Fisherman’s Wharf. Hier zijn we ’s middags naar toe geweest en hebben we minstens een uur staan kijken naar alle zeehondjes die langs de kust op de rotsen liggen. Het zijn echt leuke beestjes om naar te kijken! Ook zou je er zee otters kunnen zien, maar die waren er nu niet. Verder hebben we ook in alle souvenirwinkeltjes rondgesnuffeld (tegen Maikel zijn zin in). Ik weet het, het merendeel is ook troep en we hebben niets gekocht, maar het is gewoon ff leuk om te doen!

Op de terugweg naar ons hotelletje hebben we een eetstop gemaakt bij Denny’s, echt op zijn Amerikaans. Dus we zitten nu, vijf uur later, nog bomvol. Maar het was erg lekker en dat is het belangrijkste :-)

Morgen maken we de cirkel van onze reis in Amerika rond. We eindigen waar we begonnen zijn, in San Francisco. Nu zullen we alleen in een hotel zitten dichtbij het vliegveld. Na ons laatste nachtje aan de andere kant van de wereld, kunnen we daar zaterdagochtend onze trouwe blauwe vierwieler inleveren en vervolgens inchecken voor onze vlucht terug naar huis.

Morgen dus ook ons laatste verslag vanuit de USA.

Liefs!

• 28 Mei 2010 - 05:34

Willy En Erna:

Lief die zeehondjes, jammer van de regen. Helaas komt aan alles een einde. Nog naar San Fransico en dan weer naar HOLLAND!!!! Yeah!!!

• 28 Mei 2010 - 05:44

Ingrid:

Sinds wij weer thuis zijn, lees ik iedere ochtend jullie website en voel ik me nog een beetje in de USA.
    Geniet van jullie laatste dagen!

• 28 Mei 2010 - 06:44

Suus:

Oooh wat schattig, die zeehondjes.
    Jammer dat de vakantie er alweer bijna op zit. Maar fijn voor ons want we missen jullie wel hoor! En we zijn natuurlijk benieuwd naar de rest van de verhalen en de foto's!

• 28 Mei 2010 - 07:04

Pap & Mam:

Hey, het zit er bijna op.Geniet nog van de laatste dagen, het was een fantastische vakantie. Bedankt dat wij mee mochten reizen we hebben genoten van de verslagen en de mooie foto's.xxx

• 28 Mei 2010 - 07:20

Ineke:

Jammer dat het voorbij is, maar van de herinneringen en de foto's genieten jullie je hele verdere leven.Bedankt voor de leuke verhalen en foto's, ik heb ze iedere dag gelezen, ondanks dat ik niet iedere dag gereageerd heb. Het was leuk om op deze manier mee te kijken en het bracht weer herinneringen boven aan onze, bijna dezelfde,
    reis. goede terugreis en tot ziens. Ineke

• 28 Mei 2010 - 10:47

Jethro:

Hey vakantiegangers,

plak er nog een paar weken aan vast, ik vind het wel relexed om jullie verhalen te lezen tijdens m`n pauze :)

Toch nog ff een vraag, hoe komt het dat er 1 zeehond een duikbril draagt?? Ziet er maar vreemd uit op de foto!

• 28 Mei 2010 - 11:44

Patries:

Helaas bijna weer het laatste verslag. Ik wil even zeggen dat ik heb genoten van de reisverslagen en de geweldig mooie foto's.
    Jullie hebben echt een reis gemaakt om nooit te vergeten!
    Geniet nog van de laatste dag en alvast een hele goeie reis terug naar huis.

• 28 Mei 2010 - 13:40

Toos:

Echt genoten van jullie reisverslagen en foto's geniet nog even en een goede reis terug.

• 28 Mei 2010 - 15:29

Ellen:

Jammer dat de reis er nu toch echt bijna op zit!
    Geniet nog van jullie laatste dag daar! We komen binnenkort graag de foto's eens bekijken bij jullie! En natuurlijk zijn we nieuwsgierig naar jullie huisje!
    Goede reis terug en tot snel!